torsdag 29 januari 2015

Vem har sagt....

att livet är enkelt att leva?
Ofta består livet av motgångar och dålig hälsa och ibland kan allt kännas jobbigt och man skulle inte orka mera.
Men vem orkar fokusera på det negativa hela tiden?
Därför kan man lika bra fokusera på det positiva. Faller man sju gånger så ser man till att stiga upp åtta gånger!
Det är inte alltid lätt, men det blir inte bättre av att man bara ligger på marken och ger upp.
Så nu ska man ta sig i kragen och få lite ordning och reda ;)
Bland annat borde jag få alla mina beställningar gjorda :D
 
 
 
 
Detta är en fjäril som jag gjort. Blev riktigt nöjd med den.
 
 
 
En bild på en karta över metron. Så man hade en lite aning om vilket tåg man skulle ta vart ;)
 

 
Kan ni tänka er att jag vågade upp i detta pariserhjul med min höjdskräck.
112,5m högt!





1 kommentar:

  1. Livet är nog ingen dans på rosor, utan mera som en berg och dalbana. Men efter motgång kommer oftast medgång och man reser sig nog igen efter varje slag. Det är bara att kämpa på och försöka plocka fram det roliga och glömma det mindre roliga.
    Din fjärilsbok blev jätte fin. Den kan du vara stolt över! Vilket pariserhjul! Du är nog modig som vågat dej upp i det. Själv undrar jag om jag skulle ha vågat. Sköt om dej och ha det gott! kram

    SvaraRadera